čtvrtek 2. července 2015

Rychlovka: Quinoa se zeleninou

Jak jsem už psala v předešlých článcích, vstávám brzo ráno, abych navařila oběd pro mě a Jonáška. Proto vyhledávám recepty, které zaberou max. 45 minut. Dneska jsem narazila na jeden velmi jednoduchý a naprosto delikátní recept v jedné z kuchařek. Je to opravdu super oběd třeba do práce nebo do školy (dá se jíst i studené).

Suroviny:
  • quinoa (já jsem použila mix bílé a červené)
  • brokolice
  • cuketa
  • tahini pasta
  • sůl, pepř
  • citrónová šťáva
  • tamari omáčka
 
Postup
Quinou uvaříme ve vodě spolu s troškou tamari omáčky a citrónové šťávy. Na pánvičce orestupejeme mezitím na olivovém oleji cuketu a brokolici. Přidáme opět tamari, sůl, pepř. Až se quinoa dovaří, přimícháme do ní ještě tak lžíci tahini pasty a smícháme s orestovanou zeleninou.

Je to momentálně moje nejoblíbenější jídlo! :) Vyzkoušejte, určitě nebudete litovat.


Claireh

2 komentáře:

happy.lenulka řekl(a)...

jé že je to z Lahodně s Ellou? Je to dobré? Taky mám založené, že musím vyzkoušet :-)

Claireh řekl(a)...

Je to výborné! A quionu zařadím častěji do jídelníčku. Opravdu vyzkoušej, pecka! :)

Okomentovat