neděle 25. června 2017

26 deka veganského štěstí: roztomilá kuchařka do kapsy


Autorka: Denisa Jelínková
Název knihy: 26 deka veganského štěstí
Rok vydání originálu: 2016
Počet stran: 72
Kde sehnatwww.denisajelinkova.cz

Dostala se mi do rukou malinká knížka s názvem 26 deka veganského štěstí od Denisy Jelínkové. Věděla jsem, že je to kuchařka do kapsy, ale že je takto roztomilá, mě příjemně překvapilo. Tato knížka je jiná, než ty, co jsem měla možnost recenzovat dříve. Vše poznáte už ve chvilce, kdy ji otevřete. Celá je psaná velmi nevšedním fontem, a proto na vás zapůsobí jako sbírka ručně psaných receptů.

Kniha je rozdělená do pěti kapitol – Pro hladové, Pro mlsné, Pro žíznivé, Mini recepty a Bonus. U každého receptu najdete na kolik porcí dané množství ingrediencí je, obtížnost přípravy a tipy. Jsou zde recepty lehké i obtížnější, ale všechny určitě zvládnete! Mě nejvíce zaujal recept na makronky, koblížky, svíčkovou (tuto dobrotu jsem již podle Denisy vyzkoušela a povedla se) a čevabčiči. Všechny ingredience jsou v ČR lehce k sehnání. A čím je knížka kromě toho, že je to kapesní vydání, jiná? Stránky s recepty jsou totiž doplněny o krásné citáty, které má svědomí Míša Zdráhalová.

Suma sumárum – knížka je to milá, jednoduchá, příjemná a myslím, že je vhodným dárkem pro začínající vegany nebo rodinné příslušníky, kteří se chtějí inspirovat tím, co vám připravit, až k nim přijedete na návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat