pondělí 6. června 2016

Veganský borůvkový cheesecake


Ingredience:
  • datle
  • oříšková drť
  • bílé tofu
  • kokosové mléko
  • borůvky
  • stévie
  • vanilková esence

Postup: 
Přes noc si namočíme datle. Oříšková drť je zbytek z výroby rostlinného mléka - já jsem vyráběla ten den mléko z vlašských ořechů a po přecedění mi zbyla právě tato drť. A když máme vše přichystáno, pusíme se do rozmixování změklých datlí spolu s drtí. Tak vytvoříme první vrstvu, kterou rozmaženeme na spodek formy. Poté rozmixujeme bílé tofu, kokosové mléko, borůvky a nakapeme pár kapek stévie a vanilkové esence. Navrstvíme na datlový základ a dáme do lednice ztuhnout.

Můj cheesecake byl hodně malinký, protože jsem jej měla v mini formičce, tudíž všechny ingredience jsem dávala od oka.




Claireh

1 komentář:

Mamazavodou řekl(a)...

Skvělý recepty,jsem ráda, že jsem objevila tvůj blog!

Okomentovat