sobota 1. srpna 2015

Rychlovka: Koprovka s tempehem


Opět jeden z dalších rychlých receptů na oběd do práce. Po dlouhé době jsem v obchodě sáhla po kopru. Stačilo mi si přičihnout a hned jsem dostala chuť na "koprovku". A tak jsem poprvé vyzkoušela veganskou verzi této mnohdy neoblíbené omáčky. Jelikož jsem si navíc vůbec nemohla vzpomenout, jak se dělá ta původní, vařila jsem z vody, a to doslova :)

Suroviny:
  • kopr
  • sojová omáčka
  • zeleninový bujón
  • sůl, pepř
  • kukuřičný škrob
  • lahůdkové droždí
  • sojová smetana

Postup:
Do hrnce nalejeme olej, na kterém velmi krátce osmažíme kopr. Přidáme vodu, sůl, pepř a necháme povařit. V průběhu zakápneme ještě sojovou omáčku a vhodíme kousíček zeleninového bujónu. Na konec dochutíme lahůdkovým droždím a sojovou smetanou. Jako přílohu jsem dala jáhly, osmažený marinovaný tempeh a posypala sezamovými semínky.

Koprovka se mi překvapivě povedla a i Jonáš, který nebyl v dětství jejím fanouškem, si na ní pochutnal.


Claireh

Žádné komentáře:

Okomentovat