pátek 7. srpna 2015

Výběr z Instagram profilů s fotkami veganských jídel, které sleduji (Jonash)


Instagram má dnes už téměř každý, přičemž fotky jídel na ně pak umisťuje, alespoň čas od času, každý druhý. A tak jsem se mrknul na svůj profil a vybral pár profilů s fotkami veganských jídel, které sám sleduji. Asi je každému jasné, že takových lidí je mraky, takže se jedná opravdu pouze o letmé nakouknutí, ani jsem neprošel vše, co mám přidané. Proto ocením, když do komentáře pod článek přidáte tipy na vaše oblíbené veg uživatele. Děkujeme!

Vegan Food Lovers
(Profil zveřejňuje fotky a recepty jiných uživatelů.)

Vegan Bowls

Vegan Food Share
(Profil zveřejňuje - nejen - fotky jídel jiných uživatelů.)

Raw Not War

Raw Manda

Really Love Vegan
@reallylovevegan

V E G A N M E T O L I F E
@veganmetolife

Veganzone
@veganzone
(Profil zveřejňuje fotky jiných uživatelů.)

I love it vegan

Vegan Coconut Zone

Plantbased Pixie

Plant Strong Vegan

Veganmiam

Time To Be Vegan
A samozřejmě si také můžete do sledovaných přidat mě (zde) a Klárku (zde) - oba tam máme také hlavně fotky jídel, ale též třeba přírody nebo našich mazlíčků.


Jonash

Líbil se vám článek? Pokud ano, přidejte si do oblíbených naši stránku na Facebooku a žádný další vám neunikne :) 

4 komentáře:

Michelle M. řekl(a)...

Taky na instagramu sleduji obrovské množství uživatelů, to jídlo všude, aaach ♥ :D Dovolím si přidat můj profil @papapayaa :) A sleduji například @veronicathevegan, @annietarasova,@anniejaffrey, @mygreendiaries, @rachaelvegan, @bananaicelands, @livingonplants, @fullyfruity .. a samozřejmě spoustu dalších, ale to bychom tu byli do rána :D

Jonáš Vohrna řekl(a)...

Michelle: Díky za doporučení, už jsem si dotyčné přidal :)

Unknown řekl(a)...

Děkuji za inspiraci, všechna jídla vypadají nádherně :) Zdovolením přidávám i svůj profil, kdyby někoho zajímala další inspirace :) https://instagram.com/bevega_/

Unknown řekl(a)...

Tady je můj profil @janakonikova :). A sleduju třeba @v.ethique, @sova_huhu, @minimalistbaker, @deliciousblog, @thisrawsomeveganlife a další :).

Okomentovat